Het gras van de buren vanaf een balkonnetje 🤳

 Toen "plat" toch nog beschaafd was. Wàt Wim zingt zou je "plat" kunnen noemen. 

Toch is het "platte" in déze tijd van nog een héél andere orde dan vroeger!!

Vroeger kon je lachen of glimlachen. Maar het "platte" nu is niet meer om te lachen. Het heeft vernietigende krachten in zich. 

*

Ach onze Wim. 
💌
Het eind van het liedje van de "snollebol" was dat geen "heilig boontje" hier nog iets aan kon redderen.
🚔


Lenny Kuhr lang geleden.

Tja, hoe kom ik hier nu weer op? 

Déze twee bij elkaar?

Déze tijd.

Niet beschaafd he. Plat zelfs. Maar ja....

"Wie zich brandt moet op de blaren zitten".

En er zijn mensen die de hele dag bijna niets anders horen dan het laatste filmpje. 

Ook goed om te weten!!

*

Het is voor mij af en toe zoiets als van de nood een deugd maken....misschien.

 Niet lijden maar leren.



"Gewoon" meedoen...dan heb je er minder last van....🥺.

Totdat...

😵‍💫


Er lijken er te zijn die hiervoor even buitenshuis vluchten. Of voor telefonisch overleg.

 Muren hebben oren!

Ik ook.

Thuis hadden ze helemaal gelijk hoor met hun : 

"Kleine potjes hebben grote oren".

Grote potten hebben kleine oortjes. 

Al teveel gehoord. En nóg hoor ik meer dan me lief is. Een dik dossier ondertussen. 🤯

😁

Maar...




Reacties

Populaire posts van deze blog

Verleden, heden, toekomst (nú)!

Stoppen met liegen....