Verwachte!! statistieken...

Rudolf Steiner... Het "Midden"
zoekend... 

 Vroeger hadden we politiek commentaar op zondag van JBG Hilterman. Waar déze voorletters voor stonden weet ik niet.

Tegenwoordig nog zo'n fenomeen, want dat is het wel hoor. Nog indrukwekkender en nóg meer geloofd dan de heer Hilterman vroeger... Feitelijk misschien juist die praatjes (de getallen) maar het commentaar erop...

Tegenwoordig is er de heer CBS Ahriman. Hier weet ik denk ik wel waar CBS voor staat. Voor de "buitenlanders": Centraal Bureau voor de Statistiek. Ahriman is een soort eigennaam. Net als Lucifer. Van het drietal ALS (niet de dodelijke ziekte maar... 🙏) Die S nu ja.  Beter 🤫.

Nu klinkt al dagenlang een vrolijk door deze figuur CBSA  gecomponeerd liedje door de ether. Je weet wel op zo'n manier dat je het wijsje niet meer uit je kop krijgt.

Minder doden dan VERWACHT 😂 onder de 80 jarigen en ouderen in verzorgings - en verpleeghuizen. Komt vermoedelijk klinkt het, door de vaccinaties. Het prikken heeft al resultaat. Terwijl iedereen op klompen dat al had bedacht of had kunnen aanvoelen dat dit zou gebeuren.

 Hoeveel doden waren er sinds deze Corona uitbraak onder mensen met een hoge leeftijd en al lijdend aan al of niet ernstige kwalen? De zwakkeren zijn gestorven. Waarschijnlijk ook eerder dan VERWACHT ☺️ Nou, denk ik: dan is het toch logisch dat nù minder ouderen sterven dan volgens de STATISTIEKEN zou "horen".😏

Hiermee zeggen ik niets over vaccineren. Maar de logica van heer CBSA is een andere dan de mijne denk ik. Ach ja iedereen heeft recht op zijn /haar eigen logica. Ik dus óók. 


















PS.

Dit is denk ik de "grijpstuiver" van heer A. Eng handje. 





Reacties

Populaire posts van deze blog

Verleden, heden, toekomst (nú)!

Stoppen met liegen....