Even tussendoor.....🎈

Of weet de dierenarts alles over jou? Of nog anders:weet jij alles over jouw dierenarts?? 
Dezelfde vragen kan je soms over je buren stellen... 😁 🕺 Vette rekening.. Maar ja dure studie achter de rug.. 

Tja...wàt is hier aan de hand?

Het is hemelvaartsdag dus mag ik wel eens een ballonnetje opgooien vind ik....Zo van die vragen : Wie ben jij eigenlijk? Wat wil(de) je? En voor allen tesamen: Wo sind sie geblieben?  Van de buren weet ik dat natuurlijk wel ...zo ongeveer....Als je ze niet ziet hoor je ze wel...Zelfs de plattegrond van het huis wordt uitgelegd. " Nee, dat is de keuken. Aan de voorkant de slaapkamer". 

Misschien volgende bewoners als ik er vandoor ben 🤣  Het waren een paar vrolijke dames. Ik zoek zelden iets slechts achter dat soort dingen hoor. Zelfs niet als gezegd wordt dat ik hier woon met naam, nog net zonder bijnaam. Hoezo mijn naam? Zegt dat iemand überhaupt iets??? Blijkbaar wèl...Bovendien loopt ze het liefst over of langs me heen. Dus jaaaaaa verrast ben ik zeer wanneer ik opeens mijn naam hoor en dat ik hier woon. En schuin boven haar, dus recht boven mij....

 Tja, je slaapkamer aan de galerijkant...Dan hoor je per ongeluk onverwachte dingen. Wel of niet bestemd voor mijn oren, dat is me niet altijd zo duidelijk. Probleem is dat toen ik er niet mijn bed had en gewoon zat bij te komen hetzelfde gebeurde. Er zit niets anders op dan met de noorderzon vertrekken 🤫 Ècht "bijkomen" zit er hier niet in...
En wanneer ik er verder over nadenk kom ik weer terug op wat ik langer geleden al eens bedacht : dit is gewoon een vorm van stalken!!! Ben ik nu dààr weer het slachtoffer van... Met dank! Aan wie dit ook allemaal organiseert... en hier maar mee doorgaat. 

Misschien helpt dit het tot bezinning komen!! Wie dit treft moet soms ongewone stappen zetten zoals ik hier nu openlijk doe door dit maar gewoon hier te noemen wat het is, hoe het voelt voor mij. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Verleden, heden, toekomst (nú)!

Stoppen met liegen....