De Begrafenisondernemer wacht al.... 🤔
![]() |
| Studie. |
![]() |
| Eerste les die we zouden moeten willen leren! Niet alleen déze klanten. Niets zal er zijn wanneer we niet beseffen dat op een moment we allemaal klant, patiënt, hulpvrager zullen zijn!! En ieder van ons heeft eens de Begrafenisondernemer nodig! |


Reacties