Rood, wit, blauw.

Dit doe je met een vlag 
wanneer je bevrijd
wordt. 

Nieuwe Hobby. Eerst ga ik alle rood, wit, blauwe vlaggen bij elkaar zoeken.. Er zijn er meer in de wereld. 
Dit is 
Vlag en wimpel. 
"Met vlag en wimpel 
slagen". 
Toeval of synchronisatie dat nu loopt er hier plotseling een man in rood, wit, blauw zijn hond uit te laten.!! Misschien vanwege ⚽. Dàt is nou géén hobby van me 😁 Tegenwoordig kan ik niets doen of er volgt een soort "kettingreactie"..Plotseling gebeurt er van alles. Tja, door mijn gezegende "opvoeding" heb ik enigszins "scherpe zintuigen" e nog een paar extra óók 🤣Niet iedereen vindt dat (altijd😉) prettig... Anderen herkennen het... Ik ben zeker niet de enige met die "aanleg"... Eenzaam maar niet alleen wat dit betreft..Zaterdag lijkt vaak extra gezegend. Saturnusdag .... ☠
 

Tsjechië... 👋

Deze keer de Nederlandse en onder de vlag van Tsjechië... 
Dat is karma 
De vlag van Egypte!! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Verleden, heden, toekomst (nú)!

Stoppen met liegen....