Buren(gerucht) verwijderd.. 🕺

Deze berichten maar weggehaald. Waarom? Ach ze doen maar. Die buren🌹
Iets als Blogvervuiling... 😁 Als ik verhuisd ben kom ik dat nóg tegen. Pffff. Geen trek in. Ik had er ook nog een heel vervolg op kunnen schrijven. Energieverspilling en wat moeten we er met z'n allen mee. Deze film gaat door tot ik ben geëmigreerd... 

Slaat nergens op nu. Maar ik vind dit wel een mooie voor de zaterdagavond.
Rumi ♥️

Zaterdagavond studie. 🙏 Is wel interessant 
om een poosje naar te staren.... 

Heel wat boeiender dan de "sporen" in het brein van onze huidige neuro.. huppeldepups.
Nou ja van hun zg patiënten 🎶🎵⚡
Dit wist al hun zg "sporen" uit

De ware (r)evolutie begon
hier al.
😁 
💥

Reacties

Populaire posts van deze blog

Verleden, heden, toekomst (nú)!

Stoppen met liegen....