Transformatie 3

Ben ik nu deze avond weer eens "negatief gestemd". Nee!  Slechts denkend over de weg van Transformatie. Door tegen deze dingen aan te knallen, door machteloos te lijken....Dingen in mijzelf die zichtbaar werden voor mij door onaangename "weerstanden" die van buitenaf kwamen. 

Misschien wel de zwaarste jaren van een al niet gemakkelijk leven... Nog éénmaal moest ik er tegenaan... blijkbaar.  Onaangenaam, pijnlijk, verdrietig. Maar door onder ogen te zien wat werkelijk gebeurde en soms te wankelen maar toch staande te blijven werd ik gezet op de weg van verdere Transformatie. Vluchten was geen optie. Dan was dit leven ten slotte toch een mislukt leven geworden. 

 Door dit hele proces van de laatste jaren heb ik kostbare zaden kunnen zaaien in de donkere maar vruchtbare grond. Zij zullen stil wachten tot de tijd rijp is. Vroeger of later. 

De gevonden sleutel tot Transformatie bevindt zich in het hart!! 
Vergeving en Liefde. 
Déze twee
 en 
toch één! 
☀️ 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Verleden, heden, toekomst (nú)!

Stoppen met liegen....