Voor de "wijsneuzen"

Voor alle goedbedoelende "wijsneuzen" die "zorgelijk" misschien fijn gaan interpreteren wat ik met ieder plaatje wil zeggen. Eenzaamheid, herinneringen, 
agressie, 
hoogmoed. 
Misschien wel eindigend met krankzinnigheid. 
Druk druk vannacht want hier slapen ze mee in. Dat is een heilige plicht. Lekker met het hoofd op het kussen. 
Druk vanwege de plaatjes en druk vanwege deze tekst. 
☀️ 
Slaap zacht vannacht lieve vreemdelingen! 
Ik zorg graag voor werk. 
Wat een ander doet hoef ik niet te doen al wijst dit zinnetje wel 
echt serieus op een vorm van krankzinnigheid. Gelukkig zullen de meeste "wijsneuzen" daar toch overheen lezen. 

Ik heb vannacht maar één vraag wanneer ik aan de voeten van de Meester zit. 
"Meester vertel me : is dit alles oud of nieuw karma??" 
Mijn glimlachende oude Meester... 
☀️ 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Verleden, heden, toekomst (nú)!

Stoppen met liegen....