Kaarsen.... nogmaals.

Kort geleden dat ik schreef over kaarsen toen ik iemand hoorde  zeggen dat kaarsen branden niet mag!! Vanwege brandgevaar. Ik kan er n贸g pissig om worden. Maar ja laat maar.... Ik weet wie het kreet en dat scheelt. Een flinke korrel hymalayazout. 



Boeddha houdt hier ook een oogje in het
馃敟 


Anders zou ik me bijna verplicht voelen bekend te maken hier dat ik zo veilig kaarsen brand... altijd al; dat wanneer ik onverwacht zou komen te overlijden,  tjonge jonge wat zeg ik dat nu weer netjes 馃槀 of meer in mijn stijl : wanneer ik dood neerval... 馃榿 die kaarsen zo veilig staan dat ze mij vrolijk uitgeleide doen.馃檹馃檹馃檹


N贸g meer. Waar je ze koopt doet er wel toe.
Niet overal zijn
de werkomstandigheden goed
 waar deze zoutlampen vandaan komen. 
Dan is het gelijk minder gezellig,
veilig of niet. 


Zo en hier moeten ze het dan maar mee doen hier deze herfst en winter... Of zolang ik hier nog ben..❄️. 

Dit ziet er toch 贸贸k stabiel uit.
Vind ik. 
☀️ 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Verleden, heden, toekomst (n煤)!

Stoppen met liegen....