Wij luiden de Zondag in. Vrolijk Pasen 🤔





Dieper of...? Er zijn altijd minstens 2 mogelijkheden... Of je gaat "dieper" wat dat dan ook mag betekenen.... 
Of je geeft op... Te moe om het nogmaals te proberen... 

Een pessimistisch geschrijf deze nacht? Ik weet dat niet. Kijk om je heen. De meesten lopen rond als een kip zonder kop. Een enkeling probeert de moed erin te houden. Totdat de krachten verbruikt zijn. 
Die legt ook geen
 paaseieren.. 


Bijzonder wordt het en uitzonderlijk is het wanneer iemand tot het bittere einde doorzet en inderdaad "dieper" durft te gaan. Een bitter einde?? Dat kan ja ondanks wat geleerd wordt. Dat kan... Niet verbitterd misschien maar bitter ja... 
Bitterheid vanwege die mensen die "afhaakten". 
Helpers, medestrijders... Niet een "opgeven" 
maar een bewust
"afhaken" 
Ja, daar voel ik me wel bitter over. 

"Opgeven" kàn. Daarom hebben we elkaar nodig om elkaar te bemoedigen. De strijd is géén gemakkelijke. 
Zij die "afhaken" verlaten bewust de strijd, hun medestrijders. Of ik ze dan gelijk in het kamp van de "tegenstander" moet of kan denken? 
Feit is dat je "medestander" of "tegenstander" bent. 
Het wordt Michaëlstijd. Tijd van "reiniging". Welke kant kiezen wij?? 
☀️ 


De één kan niet een ander buiten- sluiten of "opnemen" in deze strijd. Het kan alleen een vrije keuze zijn of ik meedoe of niet. Ik heb zèlf in de hand in welk kamp ik mij bevind.
☀️ 
 Alleen ik/IK kan die keuze maken : Een strijder te zijn voor Michaël. 





Reacties

Populaire posts van deze blog

Verleden, heden, toekomst (nú)!

Stoppen met liegen....