Ontsporing.. ๐Ÿ˜ญ


 Dit is toch aardig. Rechtsonder houd ik erin. Linksonder en in de top zou ik andere namen invullen. Geen Brabantse driehoek ๐Ÿฅ•. BD erbij lijkt me wel iets. Niets van doen met een zekere mooie landbouwmethode die รณรณk grens-overschrijdend/overstijgend is. ☀️ Iets ruimere driehoek houd ik wel van. AA zou ook wel kunnen. Oei glad ijs.... ๐Ÿ˜ ๐Ÿ•บ ๐Ÿ™ Op driehoeksverhoudingen รจn shoppen heb ik het niet zo, maar soms lopen de dingen wat uit de hand in relaties.  ๐Ÿ˜ De geest weer in de fles krijgen is niet altijd eenvoudig. Eenmaal ontspoord... Pffff. 


PS. Voor de intimi: AA te E. Iedere dag een besloten meeting. Na gedane arbeid. ๐Ÿคฃ



Dit was het laatste voor deze dag. Nu ga ik me met verhevener zaken bezig houden. Beetje "ontwortelen" om zo te zeggen. ๐Ÿฅ•๐Ÿฅ•๐Ÿฅ•

Reacties

Populaire posts van deze blog

Verleden, heden, toekomst (nรบ)!

Stoppen met liegen....