Een God van de levenden, niet van de doden! Link ophalen Facebook X Pinterest E-mail Andere apps - november 18, 2021 Leven.... De keuze is aan ons, aan mij.Wend ik me naar het lichtof verdwijn ik in de duisternis? Link ophalen Facebook X Pinterest E-mail Andere apps Reacties
Reacties