Gewoon ongewoon of ongewoon gewoon...
| "Laat niets je verstoren/verwarren", zei Theresia van Avila - Niet de zg "kleine" dingen, maar ook niet de "grote" crises in de wereld . Doe "je ding" en ga "gewoon-door"... +++ |
| "Laat niets je verstoren/verwarren", zei Theresia van Avila - Niet de zg "kleine" dingen, maar ook niet de "grote" crises in de wereld . Doe "je ding" en ga "gewoon-door"... +++ |
Reacties