Dankjewel.

Wie weet wordt dit plaatje nu ook weer 50x of zo doorgestuurd. Maandenlang met een zekere regelmaat. Dat is ook een mogelijkheid. En dat toont precies de  "verstarring" aan van degene die dat doet. 
Niks aan.
Ik heb het kort geleden op een "bedank"-eeeeh-kaartje gestuurd naar iemand omdat ik geen zin had te zoeken naar iets "passenders". Eigenlijk paste niets meer. Tja, werd misschien als belangrijke boodschap begrepen. Mijn hemel wáár zijn we mee bezig??? Dit gaat nu al minstens 30!! jaar zo. Je gelooft het toch niet.

🥱



Wat is tevreden zijn met je leven? 

 Blijkbaar wil iemand hier die met mij alléén maar lijkt te kunnen of willen communiceren via internet een reactie op.

Of me de mond snoeren?

Dat zijn "Olifantenmanieren" waar ik hier niet op inga. Zéker ook niet als het een anoniem "tikje" is.

*

Slechts dit ene: de één is al blij een olifant te zijn, een ander heeft een geheel ander idee over wat "vervuld" leven is.

*

De één communiceert graag face to face. De ander vindt internet prima of schuift zélfs door naar een volgend leven!

*

Van mij mag het. Maar zolang ik geconfronteerd word met dat soort types ben ik hier nog niet uitgeschreven en "uitgekreten".
Zulk onsportief gedrag vraagt daar om.

Maak het niet erger dan het al is!!!

*
Déze drie!

Niet eentje eruit lichten. 

Je moet je "moment" kennen.

Dàt is Wijsheid!!!

Dàt is de kunst van (het) leven.

***
Het kàn ook nog van een "baby- olifantje" zijn hoor. 
Zelfde genen.
Brrrrrrr.
Vreemde types.
😁



Reacties

Populaire posts van deze blog

Verleden, heden, toekomst (nú)!

Stoppen met liegen....