Er is er ééntje nog niet jarig!


Nog zo ééntje...
🤣

Zo, buurvrouw maakt er hier alweer een kermis van. Muziek en balkonscènes. Grappig is wat ik al gemerkt had dat ze probeert links en rechts haar laster te "ontlasteren". 

Ze moest mensen wel waarschuwen want... Het lijkt ook dat ze wil laten voorkomen dat het slechts mijn nieuwe overburen waren die ze  "gewaarschuwd" heeft dat ik voor het raam achter mijn bureau zit....te koekeloeren of zo. Ik zie àlles! (dàt klopt. Alles wat het daglicht niet kan verdragen. Ik help God een handje en Hij opent mij de ogen op het juiste moment...èn de oren! Zó helpen God en ik elkaar 😇)

Ja ja buurvrouw...alleenstaanden en mensen die gewoon wandelden met hun hondje die ik niet eens ken. Je bezoek....enzovoorts...Ik wéét er nog wel een paar!!!

*

Het grootste gevaar voor de samenleving zijn zulke mensen die eerst verhalen rondstrooien en dan wanneer ze betrapt zijn op regelrechte laster iedereen weer proberen wijs te maken dat het toch met de beste bedoelingen was.

Mensen met een héél klein beetje gezond verstand...

*

Bij buurvrouw is hetzelfde met fietsen die niet staan zoals "het hoort".  Ze moet toch de banden wel laten leeglopen uit zorg voor "orde en welzijn". Zonder buurvrouw zou het hier één grote chaos zijn. Dat zègt ze ook hoor. "Als ik hier niet..."

Ik vul maar aan; " Als jij hier niet woonde zou het heel wat gezelliger zijn. Zoek een huisje op de hei bevrijd van al je zorgen".

***



Reacties

Populaire posts van deze blog

Verleden, heden, toekomst (nú)!

Stoppen met liegen....