We mogen dit niet zomaar omdraaien. De eenzame mens is lang niet altijd een "psychiatrische" mens. Dirk De Wachter schrijft hier vanuit zijn ervaringen in de praktijk als psychiater. * Wel kan het zo zijn dat mensen in de eenzaamheid gedreven, bewust geïsoleerd... "knettergek" kùnnen worden. Ook dàt hoeft niet persé. Zo'n mens kan innerlijk ook veel sterker worden! * Maar hoe dan ook het is altijd een misdaad mensen in een isolement te dúwen en/ of te houden.
***
|
Reacties