Vakantieplannen!

Zij ziet het licht...
van Philips.
Ècht Eindhoven.Nl
🤣





Schiphol ligt toch zo ongeveer plat. Vliegen zit er niet meer in. Laten we met gevulde banden een fijne fietstocht maken. Misschien sommigen ook fijn op de knieën. Doen ze ook bij de Santiago de Compstella tochten...Het laatste stuk tot de Kathedraal op de knieën. Hier misschien afsluitend in Stuttgart....èrgens op een "heilige" plaats bij een "goedheilig man"

*

Dit is zomaar een voorstel hoor. Wie zin heeft in een zinvolle vakantietocht...De volgorde kan nog anders worden. Maar verder lijkt dit me wel iets. Start-en eindpunt liggen wel vast. De start kan je sowieso nóóit aan voorbij...En het eindpunt...Het is goed je doel te weten en daar tussen kun je gezellig wat meanderen.

*





Ja, hier is een weekendje
wel nodig.
Zoooooveel te beleven!

 
Hier een
"Bed&Breakfast".
Paar mooie plaatjes schieten.... dan gauw maar weer verder. Nog een flinke tocht voor de boeg. 

Nóóit overslaan!!!


Hier na afloop een
kop verantwoorde kruidenthee! 
Een goede kaart is wel een must. 




 


Dit???
Ach, misschien niet meer dan een startpunt. Weinig interessants.
Philips is de enige naam van belang die ik hier ken. Maar een dag daar rond-Tol-len...Nee dank u!
Had ik vroeger al hoor wanneer ik met de trein daar binnenreed...
Geef mij maar Amsterdam. 
***




Reacties

Populaire posts van deze blog

Verleden, heden, toekomst (nú)!

Stoppen met liegen....