Alweer een maand isolatie. Link ophalen Facebook X Pinterest E-mail Andere apps - juli 18, 2022 Bijna een maand in een isoleercel.Ik heb nog geen ander bericht gehoord.Hoor trouwens helemaal niets meer over haar op de radio. Zo gaat dat!Dit gaat niet over politiek maar over mensenrechten!!!*** Link ophalen Facebook X Pinterest E-mail Andere apps Reacties
Reacties