Als een blad aan een boom.

 Op zich niets verkeerds mee dat vriendschappen ontstaan.  Gaat niemand iets aan. Is geen strafbaar feit.

Maar wanneer bij mij iemand aan de verkeerde deur belt...Zogenaamd verschrikt bemerkt dat hij de verkeerde deur heeft....Vervolgens een paperclip vraagt en dan ook nog eens niet bij de goede deur aanbelt...En ik vraag héél vrijpostig :

  "Is ze je vriendje geworden?"

"Nee, en dat wordt het ook nooit".

En dan de weken daarop hoor en zie ik wat daar zo gewisseld wordt. Steeds meer. Steeds vertrouwelijker zelfs. Ook een soort Troubadour maar dan in de morgen. 


En dan mijn verschillende

 "voordeur incidenten" en nu mij energieverbruik....en instellingen die veranderd waren bij mijn energieleverancier. (Kan ik zelf instellen!)

Soms is één plus één gewoon twee!!!

Tja, zèlfs voor een leek niet moeilijk te doorzien. Maar ik zal niet moeilijk doen wanneer een "deskundige" zegt dat ik nu wel veel aan elkaar koppel. 

Maar dan zal ik zeggen : "Luister eerst nog even naar wat aanvullingen vóórdat je je oordeel velt".

🙏


Bergeijk gezellige plaats. 

Niet ver van hier. 

Een uitje voor de ontspanning na al dit gedoe.

😊

Reacties

Populaire posts van deze blog

Verleden, heden, toekomst (nú)!

Stoppen met liegen....