Gehackt....zo lijkt.



Zo, morgen maar eens contact opnemen met mijn energieleverancier.

Eens uitzoeken wie alle instellingen heeft veranderd en zaterdag een zooi energie heeft afgetapt!!! Verder kijkend: Niet alleen zaterdag!!!

Wel goed die heisa om de energie. Daardoor ging ik eens kijken. 

Natuurlijk het nodige aangepast. Dit is niet grappig meer. Zoals wel meer niet wat dit soort zaken betreft.

Misschien wel gehackt met een belletje en paperclips 🤨 Tja, ik ben op dit gebied maar een leek en weet niet wat allemaal mogelijk is. Maar ik ben ook een beetje Sherlock soms...als het moet. Gewoon goed geheugen, nadenken en lijntjes trekken. Ogen en oren open.  En als ik wil ben ik er heel snel achter. Deskundigen genoeg!!

En als het om mijn voordeur gaat...Wel, dan ben ik extra alert. 

Als ik doordraaf hoor ik dat wel.

 Maarre.... ik heb de gebruiksaanwijzing nog met merk en zo.🙂 Maar zoals ik zei ik ben een leek en het is ook nog eens in China gemaakt 🤣. De bel had ook nog gelijktijdig bij de buurvrouw over kunnen gaan. Maar goed dat hier zelden iemand heeft gebeld deze jaren. Of de gewone bel gebruikt.  Deze is draadloos.....



***

Dom he...

Nog iets véél dommers. Nu maar contact opnemen met mijn telebedrijf of hoe dat heet. In een paar uur tijd  bijna 5GB verbruiken dat presteer ik zelfs niet met de hele dag Bloggen. En dan nog een koppeling met een mij onbekend apparaat 🙄
10 GB zelfs!

Oooh nee....ik keek "verkeerd". Ik zag "groen als rood". Wel veelzeggend denk ik.

  Valse beschuldiging. 😁  Voelen/ voelt zij eens hoe dat is. Dat krijg je he als je onder druk staat. Maar die koppeling met een  vreemd apparaat blijft staan. En dat op zich is al ernstig genoeg.  Het was ècht gekoppeld. Dus niet dat er een koppeling tot stand kon worden gebracht.


Maar iedere domme actie laat zijn sporen na!


***

Reacties

Populaire posts van deze blog

Verleden, heden, toekomst (nú)!

Stoppen met liegen....